Čo je ActiveProcurement
ActiveProcurement je informačný systém koncipovaný ako webová aplikácia, ktorá umožňuje riadenie a podporu procesov verejného obstarávania a obstarávania na základe zákona o verejnom obstarávaní alebo internej dokumentácie spoločnosti. Pokrýva celý životný cyklus obstarávania zákaziek od manažmentu požiadaviek, tvorby plánu, realizáciu procesov obstarávania až po riadenie zmluvných vzťahov.
Pre koho je určený?
- Verejní obstarávatelia
- Obstarávatelia
- Príjemcovia finančných prostriedkov
- Komerčné subjekty
Plánovanie
Umožňuje prehľadnú prípravu plánu verejného obstarávania / obstarávania.
Zber požiadaviek interného klienta
Schvaľovanie požiadaviek
Tvorba plánu obstarávania na príslušný rok alebo nasledujúce roky
Sledovanie priebežného plnenia plánu
OBSTARÁVAnie
Riadenie procesov verejného obstarávania v zmysle zákona, alebo obstarávania na základe internej dokumentácie.
Prípravná fáza – zadávanie zákazky
Ponuková fáza – elektronická komunikácia, predkladanie ponúk
Vyhodnocovacia fáza – elektronické vyhodnotenie ponúk
Rozhranie pre členov komisie
Elektronické hodnotenie ponúk jednotlivými členmi komisie podľa určených kompetencií.
Elektronické štruktúrované hodnotenie ponúk
Požiadavky na vysvetľovanie
Automaticky generované dokumenty z vyhodnotenia
Evidencia zmlúv
Riadenie zmluvných vzťahov prostredníctvom centrálnej evidence zmlúv a objednávok na jednom mieste.
Evidencia zmlúv a objednávok
Sledovanie časového čerpania zmlúv
Sledovanie finančného čerpania zmlúv
Integrácia na iné systémy
Cieľom a podstatou integrácie na externé systémy je využiť čo najviac informácií zadaných pri tvorbe zákazky v informačnom systéme ActiveProcurement ako vstup do iných systémov, ale tiež poskytovať k zákazke a jej plneniu čo najviac informácií a podkladov dostupných z iných systémov.