Čo je ActiveProcurement

ActiveProcurement je informačný systém koncipovaný ako webová aplikácia, ktorá umožňuje riadenie a podporu procesov verejného obstarávania a obstarávania na základe zákona o verejnom obstarávaní alebo internej dokumentácie spoločnosti. Pokrýva celý životný cyklus obstarávania zákaziek od manažmentu požiadaviek, tvorby plánu, realizáciu procesov obstarávania až po riadenie zmluvných vzťahov.

Pre koho je určený?

  • Verejní obstarávatelia
  • Obstarávatelia
  • Príjemcovia finančných prostriedkov
  • Komerčné subjekty

Plánovanie

Umožňuje prehľadnú prípravu plánu verejného obstarávania / obstarávania.

Zber požiadaviek interného klienta
Schvaľovanie požiadaviek
Tvorba plánu obstarávania na príslušný rok alebo nasledujúce roky
Sledovanie priebežného plnenia plánu

OBSTARÁVAnie

Riadenie procesov verejného obstarávania v zmysle zákona, alebo obstarávania na základe internej dokumentácie.

Prípravná fáza – zadávanie zákazky
Ponuková fáza – elektronická komunikácia, predkladanie ponúk
Vyhodnocovacia fáza – elektronické vyhodnotenie ponúk

Rozhranie pre členov komisie

Elektronické hodnotenie ponúk jednotlivými členmi komisie podľa určených kompetencií.

Elektronické štruktúrované hodnotenie ponúk
Požiadavky na vysvetľovanie
Automaticky generované dokumenty z vyhodnotenia

Evidencia zmlúv

Riadenie zmluvných vzťahov prostredníctvom centrálnej evidence zmlúv a objednávok na jednom mieste.

Evidencia zmlúv a objednávok
Sledovanie časového čerpania zmlúv
Sledovanie finančného čerpania zmlúv



Integrácia na iné systémy

Cieľom a podstatou integrácie na externé systémy je využiť čo najviac informácií zadaných pri tvorbe zákazky v informačnom systéme ActiveProcurement ako vstup do iných systémov, ale tiež poskytovať k zákazke a jej plneniu čo najviac informácií a podkladov dostupných z iných systémov.